2013. augusztus 19., hétfő

Miért éppen Eindhoven?

Mivel a blogot úgyis csak ismerősök fogják olvasni (ennek megfelelően a berlinihez hasonlóan személyes posztok lesznek), az előzményeket nem is nagyon részletezném. Volt itt pár sikertelen MOME fémműves felvételi (4x), Sopron, Berlin, Amszterdam (1x), mire Eindhoven felé vettem az irányt, és mire rájöttem, hogy igazából nem akarok ötvös szakra menni feltétlenül.

Hollandiára azért esett a választás, mert a legfontosabb szempont az volt, hogy az oktatási nyelv angol legyen. A legtöbb északi országba ugyan lehet Erasmussal menni, meg Mastert csinálni angolul, de  BA képzés általában az adott ország nyelvén van. Anglia szimplán a tandíjak miatt szóba sem jöhet... így lett hát Hollandia, azon belül is első körben Amsterdam. Mivel már a jelentkezési határidő vége fele küldtem a mappám, nem is jutottam tovább (aha, szerintem is vicc, hogy ettől függ...), ekkor akadtam rá az eindhoveni sulira, amiről lényegében most sem tudok még túl sokat :P de a weboldalon látott anyagok elég meggyőzőek voltak.

Április 17-én volt a felvételi, azaz egy házi feladat témát kellett otthon megcsinálni, majd öt másik munkát prezentálni élőben. Hamarosan pedig az eredményt is megkaptam, így szeptember 2-án elkezdem a Design Academy első évét (és lesz még további 3, mint a címből is kiderült).
26-án költözöm Eindhovenbe, addig meg halálra izgulom magam. ;P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése