2013. szeptember 30., hétfő

Az időhiányról

Nem tudtam befejezni a mai festés órára a 3 lapnyi minta festést. Erről hosszasan elbeszélgettünk a tanárral, hogy miért is van így. :P Az egy dolog, hogy most van majdnem negyed 8 (és blogolok tanulás helyett), de 5-ig órám volt, utána összecuccoltam, hazatekertem, majd el a bankba, vissza haza, át a főbérlőhöz, vissza haza (jó, ez egy ajtóval arrébb volt de leültetett beszélgetni), majd vacsorát főztem (holnapra még semmi kajám nincs...), leveleket néztem, mosást elindítottam, és lassan talán neki is tudok állni a feladatoknak, bár szívem szerint bebújnák az ágyba.
A másik, amire rájöttem a beszélgetés kapcsán, hogy baromi lassú vagyok. Minta festés: húzok egy vonalat és hosszasan gyönyörködöm benne, hogy milyen szép. :P Rosszabb esetben nem tudom eldönteni, hogy jó-e. Egy lapot csináltam meg úgy 80%-ig, kb másfél óra alatt. Órán még 40 perc alatt befejeztem még 15%-ot. Még mindig nincs kész.
A legritkább esetben fejezek be bármilyen feladatot az iskolában. Vagy mert kéne hozzá valami eszköz, ami otthon van de ott nincs, vagy mert dilemmázom, hogy mi hogy legyen, vagy mert nem merem elkezdeni (ma pl szétszabdalni egy pólót). Mondjuk utóbbi hülyeség, mert előbb-utóbb úgyis meg kell csinálnom, és otthon macerásabb lepakolni az egész asztalt, stbstb.
Na jó, befejeztem, megyek rajzolni. :P
(Most már itt is kezd sötétedni lassan, olyan fura...)

2 megjegyzés:

  1. Hogy bírod ezt a hajtást? Nem semmi ez a suli.De nagyon izgi feladataitok vannak!!:)

    VálaszTörlés
  2. hát, annyira nem bírom, ennyi a megoldás :D És még nem is dolgozom mellette. :(( A feladatok viszont tényleg jók, csak lassan muszáj lesz rászoknom, hogy összecsapjam őket. :/

    VálaszTörlés