2013. szeptember 25., szerda

Időhiány

A második hét felénél járunk, és már semmire nincs időm, annyi házi van és annyit vagyok bent. A suliról most nem is írok inkább, túl hosszú lenne...
- Van viszont telefonom, holland számmal. Végre...
- Ma elkapott egy biciklis rendőr. :D Ugyanis meglehetősen késésben rohantam egy délutáni előadásra, és egyszerűen nem találtam meg az épületet, ahová menni kellett. Jobb híján végigtekertem egy olyan utcán, amiről kiderült, hogy este 7-ig nem mehetnek be biciklisek. :P Viszont jó tudni, hogy kb 2 percen belül akad rendőr, ha valami van. :) (Csak szóltak, hogy a biciklit tolni szabad, semmi para.)
- Most már nagyon durván tolom a biciklizést, tegnap pl hazajöttem két db 2 mm-es és másfél méter hosszú, nagyon sérülékeny balsafa lappal. Jah, meg volt nálam egy szintén nagyon törékeny repülőgép modell két darabja, meg egy rakás makettoló cucc. És minden hazaért egyben!
- Átkunyeráltam magam a másik infós csoportba, mert múlt héten véletlen rossz csoportban töltöttem a napot. Így ha minden jól megy, Wordpresst fogok tanulni Dreamweaver és HTML helyett.
- Művtörin megint filmet néztünk, úgyhogy csalódott voltam nagyon. :( A film amúgy jó volt, de így nem délig tartott az óra, hanem 1-ig, utána még el kellett mennem venni pár dolgot a holnapi feladathoz, haza értem, e-maileket írtam, és kb jöhettem is vissza az előadásra, amiről kifelé menet egyesével be kellett regisztrálnunk, hogy ott voltunk... így lényegében semmit nem voltam itthon, nem jutok el postára és közértbe sem kb 3 napja. :/
- Repülő makettet készítünk és széket tervezünk, meg pohár tartót, meg van kreatív rajz és írás, szóval nem kispálya. :P

Viszont ha sikerült rendet raknom és elpakolni az asztalról pl, akkor lesznek fotók is lassan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése