2013. szeptember 19., csütörtök

Röviden

- Kb 10 órányi házi van még hátra, úgy, hogy tegnap egész este dolgoztam
- beregisztráltam a bevándorlási hivatalban, kaptam színes, egész oldalas matricát az útlevelembe, hogy mióta tartózkodom itt, úgyhogy most már az útlevelemből is látni, hogy Hollandiában élek, nagyon durva
- már értem, miért van coach
- biciklivel minden egyszerűbb, pl haza ugrottam simán a cuccaimért, majd el a hivatalba fél óra alatt úgy, hogy itthon még megittam a kávém :P
- további ipari mennyiségű házait kaptunk (pl készíts interjúkat a dizájnhéten...)
- utálom a hülye ön- és egymást megismerős játékokat, meg a csapatépítős hülyeségeket :P
- hosszas körlevelezés folyik kis lakóközösségünkben mailben arról, hogy miért van 8 bicikli a tárolóban, amikor 5-en lakunk itt (avagy nem férünk el és mindig valaki az esőben hagyja a biciklijét, illetve reggel minimum +5 perc kiszedni a tárolóból a sajátomat)
- annyira ügyes voltam, hogy az amúgy is lötyögő szemüvegem szárával lefejeltem a bicikli tárolót (avagy 50 bicikli egymáson), úgyhogy azonnal be is sétáltam a legközelebbi optikushoz, ahol kb 2 perc alatt megcsinálták a szemüvegem (tudom, ügyes... :D)
- MA MÉG NEM ESETT (de mindjárt fog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése