2013. szeptember 18., szerda

Konstrukció, dizájntörténet és szabad délután

Legalábbis valami ilyesmi névre hallgat a keddi nap. Volt kb 4-5 órányi faelmélet, melyik fa milyen, hogy nő, mitől kemény vagy puha, hogy ragasszuk, ilyenek. Aztán volt másfél óra arról, hogy tudd megfogalmazni a terveidet, vagyis hogy tudod eladni magad és a munkád. Az nagyon szimpatikus a suliban, hogy a gyakorlati órák mellett legalább ugyanolyan hangsúlyos az, hogy te ki vagy, mint tervező, hogy tarts prezentációt, hogy tudj kritikát megfogalmazni, hogyan állj ki a terveid mellett. Addig oké, hogy megcsinálok egy tárgyat, de azt eladni és menedzselni is kéne - na ez az, amiről otthon soha nem hallottam egyetlen szót sem. Még weboldalt készíteni sem tanultunk meg, itt már első év végére mindenkinek helyes kis portfóliós weboldala van az iskolai munkáival.

A tegnap egyébként nagyon húzós volt, de sokat dob a dolgon, ha nem vagyok fáradt. Így kb azért követhetőek a keményen elméleti órák is. Volt még angol a nap végén, így reggel 9-től 7-ig bent voltam minimális szünetekkel, ugyanis mindeni lazán tovább tartotta az óráját.

A mai nap művtöri óra lett volna, de beteg a tanár, helyette filmet néztünk (aminek semmi köze nem volt a design historyhoz, szóval nem értem, miért kellett minden áron bemenni), amúgy meg alapanyagok után rohangáltam a városban a hétfői feladatokhoz. Pl fehér színű pillecukrot szerezni nem is olyan egyszerű. Lényegében mostanra értem haza és tudom elkezdeni a lényegi munkát. Megyek pillecukrot festeni. :P

Az ING-s bankkártyával remélhetőleg az utolsó kört tettem: még el kellett menni a megadott címre átvenni a levelem a PIN kóddal. Jajjistenem... erről küldtek még két levelet amúgy. Jött egy rakás hivatali levelem is, még el sem jutottam odáig, hogy megnézzem, miért 3 levélben küldték ki a BSN számot... És még, hogy a német bürokrácia! A hollandhoz képest... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése