2013. november 2., szombat

Lemaradva

Húha, tényleg jó rég írtam... vagy mert a suli-házi-alvás vonalon túl nem sok izgalmas történik, vagy mert ami igen, azt túl hosszú megírni (pl még írni akarok a dizájnhétről, mert csomó kiállításon voltam még, és csomót fotóztam is, de a képekhez leírás kell, az meg sok idő :/).

Vége a dizájnhétnek, ezzel együtt pedig a szünetnek is. A múlt hetem jórészt a feladatok befejezésével telt, mivel nem siettem el a tempót, ez tényleg ki is töltötte az időt, amúgy meg igyekeztem kiállításokra is eljutni.
Valahogy eltűnt pár hét a naptárból (gyanítom, hogy az otthon töltött szünet meg a dizájnhét lesz az), és amikor a fa tanár kiadta, hogy jövő héttől kezdhetjük csinálni a széket, mindenki nagyon nézett. Akkor meg még nagyobbat, amikor kiderült, hogy csak 5 hét van ebből a trimeszterből. Valójában 7 hét múlva megyek haza, de a trimeszter vége előtt két héttel van a kipakolás, az azt követő hét meg a feedback, vagyis amikor megkapjuk az értékeléseket a negyedéves munkánkról. Az idő egyszerre megy nagyon gyorsan és halad csigalassúsággal...

Múlt héten itt is tombolt egy kicsit az angliai vihar (még jó, hogy azt mondták, észak fele megy tovább :P), így én simán elbicikliztem az iskolába. Mondjuk nem volt könnyű a szélben, de megúsztam ezt:


Nagyon durva felhőszakadás volt baromi erős széllel, de szerencsére mindezt az iskolából néztük végig. :) Most egy ideje az 5. helyett a 3. emeleten voltak az órák, amit én sokkal jobban szeretek a kilátás miatt (máshova néz az ablak), meg én mindig a 3. felőli oldalon hagyom a biciklimet (fel a harmadikra, át keresztül az egész épületen, majd fel az ötödikre amúgy).

Utána viszont kisütött a nap. :)


Az este pedig ilyen volt:


A másik, amiért nem nagyon blogolok, az az, hogy ki kéne váltani a vállalkozóit... Hogy függ ez össze a bloggal? Hivatalosan 56 órát kéne dolgoznom, vállalkozóként is. Igaz, én töltöm ki a táblázatot, szóval nyilván meglesz az 56 óra. :P De jó lenne, ha tényleg tudnék ennyit foglalkozni a webshoppal... Október elején eléggé megakadtak az eladások, amitől jól beijedtem, hogy hogy fogok így vállalkozni. Az őszi szünet egy részében a webshoppal foglalkoztam, és most megint látok rá esélyt, hogy van értelme folytatni - csak épp úgy tűnik, hogy az a konklúzió, hogy ha sokat foglalkozom a webshoppal, akkor egész jól megy. Aha, csak épp suli mellett ez kb lehetetlen. (És még mindig meg sem szólalhatok, egy fix munka végképp reménytelen lenne...) Szóval amikor nem suliban vagyok, akkor vagy alszom, vagy házit csinálok, vagy nézek ki a fejemből a semmibe (gy.k. nincs energiám másra...), vagy a webshoppal szórakozom (amiben benne van a megrendelések megcsinálása, összeszerelése, csomagolásra, postára menés is). Ja, és elkeseredett küzdelmet folytatok a fűtéssel... :((

1 megjegyzés: