2013. december 7., szombat

Hiszti

Na sikerült tisztázni, mi is az utolsó, hiányzó rajzomnál a feladat. Baromira elegem van ebből a tanárból, egyszerűen semmilyen szinten nem tud értelmesen kommunikálni. Kellett csinálni 3 db A4-es rajzot. Egy lapon egy választott tárgy két felhasználási módja. Pl hajgumi hajban, és a hajgumi, ahogy összefogja a rajzlapokat. Első körben már rosszul értettem az instrukciót, mert az egyik rajz csak a tárgy objektív rajza volt, a másik használat közben. Oké, akkor újra. Bevittem következő héten 3 új rajzot, immáron jól. Egy árva szóval nem mondta a tanár, hogy ezek csak vázlatok és gyors skiccek voltak, én meg megint elcsesztem vele csomó időt. Kérdezem, hogy akkor most mi a jó eget rajzolunk nagyobb papírra...? Másoljam le az egyik rajzot nagyobban, vagy mi? Nah és itt derült ki végre nagy nehezen, hogy az első 3 rajznak nem kellett volna jól kidolgozottnak lennie, azt a nagy lapon kellett volna megtenni. Most lényegében van 3 rajzom, amik nem jók, mert A4-ben csak vázlatolni kellett volna, és nincs egy nagy sem - és nem is lesz, csak ha az EGÉSZ feladatot újra csinálom. A kicsiket kidobom, csinálok helyette gagyit, majd az egyiket átmásolom nagy méretben. Aha, persze.

A vicc az egészben, hogy folyamatosan egy hét lemaradásban vittem minden rajzot a trimeszter közepe óta - direkt, mert meg akartam nézni, hogy a többiek hogy oldják meg és el akartam kerülni ezeket a helyzeteket. Csak hogy ahány ember, annyi megoldást láttam végül.
Ennyit arról, hogy kivel van a gond: én nem értem egyedül, vagy a tanár képtelen értelmesen elmagyarázni a feladatot...
Most ott tartok, hogy egyszerűen nem csinálom már meg a nagy rajzot, van helyette 3, tök jó kidolgozott kicsi, az nem ér fel egy naggyal? :P Úgyis rossz értékelést fogok kapni amiért folyton mást csináltam, mint amit kellett volna. Viszont nekem úgy tűnt, nincs olyan ember a csoportban, aki minimum egy rajzot ne kezdett volna teljesen újra ugyanezért. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése