2013. december 7., szombat

Véghajrá

Szóval tényleg az van, hogy az evaluation week (itt Schouw néven fut amúgy) valójában csak day, vagy na jó, legyen days.
Magyarul. ;) A kiértékelés hét (amit kipakolásnak szoktam emlegetni, mert otthon meg így hívták) valójában nem is hét, hanem egy nap - na jó, kettő.

Tényleg hétfőn lesz minden... Van egy fél asztalunk, meg a padló és a paravánok mögötte (nincsenek illúzióim, hogy sikerült-e kiküzdenem magamnak paravánt :P), ide kell elrendezni mindent. Egyelőre már ott leakadt nálam a rendszer, hogy hogy viszek be mindent hétfő reggel?? Elképesztő mennyiségű cuccunk van, és persze sok nagyon is sérülékeny, így minimum dobozolnom kell őket. Pont tegnap szembesültem vele a papírzsepiből gondosan hajtogatott textúra feladatom romjaira esett, amikor a karton, amivel lefedtem, ragasztós volt. ;( Szóval sajnos már most vannak az ide-oda szállítástól vagy év közbeni pakolgatástól sérült darabok. Ott van pl a szék életnagyságú rajza. Halálra van gyűrve és szakadva, mert a műhelyben mindenki rálépett, arrébb gyűrte, stb. Újat akartam rajzolni, mert ez így elég gáz, de az eredetivel is vagy fél napom elment, ugyanis itt tényleg halál pontosan kell kiszerkeszteni minden vonalat. (Halkan teszem hozzá, hogy valamiért a széklábam nem is abban a szögben áll, ahogy én azt lerajzoltam. :P) A szék makett is érdekes kérdés, mert ugyan működik, de a tanár nem mondta, hogy a tervemhez közel dupla annyi faanyag kell. Így gyorsan átértékeltem a dolgot és a műhelyben már egyszerűbben álltam neki. Viszont most nem egyezik a makett és a szék. Ezt remekül el lehet adni itt, mint improve meg process (vagyis fejlesztettem a terven, mert okosan rájöttem, hogy amúgy pazarlás és nem eléggé átgondolt), ami az élet értelme (legalábbis a DAE szerint ;P)

Az eredeti terv az volt, hogy ma megcsinálok mindent, és elzúzok a TUe-ra nyomtatni. A listámat elnézve ebből semmi nem lesz, mmint a nyomtatásból, mert nagyon sok szöveget kéne még megírni a process bookhoz, rengeteget fotózni, cuccokat befejezni, szóval örülhetek, ha holnap tudok nyomtatni. A coach amúgy adott némi engedményt és azt mondta, elég a process book szövegeket kinyomtatnom, magát a könyvet bevihetem szerdára. Nagyon kedves, de fotóznom úgyis muszáj lesz, szöveget írni is, akkor meg esélyes, hogy már a könyvet is össze tudom hozni (már el van kezdve, szóval a saját sablonomba kell illesztgetni mindent a megfelelő helyre). Bár így végig gondolva elég nagy a kísértés, hogy pár cuccot az iskolában fotózzak inkább, ahol van fény, tér, fehér háttér. ;)

Pocsék szürke idő van, ködös, esős, szóval az sem biztos, hogy egyáltalán tudok fotózni. Még állvánnyal is kérdéses, annyira szürkeség van. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése