2013. december 5., csütörtök

Prezentáció, orkán, Sinterklaas

Nos, túl a mai napon, a szörnyűséges csapatmunkát lezáró még szörnyűbb prezentáción. Ráadásul kiderült, hogy Sinterklaas miatt (mikulás - azért eléggé elcseszett ez a nyelv... angolul Santa Claus - ez valami eltorzított holland verzió amit itt van :P) 5-kor zár az iskola, úgyhogy a műhelyes dilemma megoldódott. Amúgy itt nagyon furán vannak az ünnepek, mert már november közepe óta mindenféle mikuláspartik vannak, meg itt valamikor decemberben állítják fel a karácsonyfát, nem konkrétan 24-én, így pl az ablakból látom, hogy a szomszéd házban is áll már a karácsonyfa.

A prezentációs pedig... És igen, megcsináltam, pedig éjjel 3-ig csináltam a nyomorék tárgyat, mire rájöttem, hogy ez így pocsék, és összeeszkábált barkács-jellege van, így hagytam a fenébe és reggel kinyomtattam a suliban. Viszont kb 1 órám volt az egészre, a szöveget megírni, prezentációt gyakorolni, ilyenek.
Ami tök jól esett, hogy utána jó páran oda jöttek gratulálni, meg megkérdezni, hogy hogy vagyok. :) És jó szokás szerint utána megint volt evés-ivás, én nem tudom, ez milyen szokás itt északon, de elég jó... ;) (Berlinben is azzal kezdődött a felvételi, hogy megreggeliztettek minket. :D) Isteni kaják voltak, az egyik srácnak meg szülinapja van, úgyhogy volt pezsgő is. Viszont ettől már annyira elfáradtam, éjjel is alig aludtam, hogy haza jöttem kapásból és le is dőltem aludni. Most még egy rakás feladat van hátra, úgyhogy sok alvás továbbra sem lesz, sőt... :(

Itthon még volt némi variálás az internettel, a tulaj is próbálgatta a nem működő kábelt, elvileg a héten megoldja.

Megérkezett ide is a szuperorkán, konkrétan gyorsabban értem volna haza gyalog vagy ha tolom a biciklit... annyira erős szél fújt, hogy azt hittem, letépi a fejem, és olyan volt tekerni, mint ha egy hegyre próbáltam volna feljutni.

Itt egy fotó az én részemről az asztalon:


idő, időmenedzsment volt a téma, erre csináltam egy feladat rendszerező táblázatot. A színek a feladatok prioritását jelentik, a vékony csíkok a Pomodoro rendszer alapján az 5 perces szünetek, a vastag csík a 20 perces szünet. 5 órányi fér a táblázatba, ugyanis 5 óránál több minőségi és koncentrált feladatmegoldás ritkán fér a napba egy tanulmány szerint (szerintem még annyi sem :PP). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése