2013. december 17., kedd

Holiday

Végre bezártam a téli szünetre a webshopot... Tegnap éjjel 3-ig csináltam a megrendeléseket, erre éjjel még jött plusz kettő, meg érdeklődő mail, hogy oda ér-e még karácsonyra, ha most rendel. Vissza írtam, hogy talán, amennyiben Hollandiában lakik. :P Végre befejeztem az utolsó nyakláncot is, úgyhogy tényleg gyorsan rányomtam a "vacation mode"-ra - tök jó, hogy ennyire pörög a bolt, de ma este már biztos, hogy nem tudok több ékszert megcsinálni, holnap hajnalban pedig indul haza a gépem.
43 eladás volt decemberben, mondjuk ebben benne vannak az állványok is... Ma megint 9 csomaggal megyek a postára.
Lehetne gyakrabban is karácsony... ;)

A blog is valószínűleg már csak jövőre jelentkezik, úgyhogy aki akar, Pesten elér január 8-ig. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése