2013. augusztus 29., csütörtök

Introcamp

Na megvolt az Introcamp, lassan kezdek magamhoz térni (kiheverni az izomlázat, eltűnnek a lila foltjaim és kialszom magam). Mivel a tábor előtt 2 órával érkeztem Eindhovenbe egy 30 kilós meg egy kb 15 kilós bőrönddel, elég reménytelenül indult a hétfői nap. Biciklim nem lett végül, ami elég nagy szívás volt, de erről majd később. :)

16 csoportra voltunk osztva, mindegyikben 8 elsős és 2 másodéves csapatvezető volt. A tábort amúgy a másodévesek szervezik az elsősöknek, az idei téma a tribes&rituals volt, úgyhogy volt mindenféle idióta csapat (mi a rise of worms voltunk :P). Délelőtt a városban kellett feladatokat megoldani, pontosabban 88 feladatból minél többet. A szokásos hülyeségek, pl keress utcazenéléssel minimum 15 eurót, egyél meg minél gyorsabban 4 holland krokettet (itt automatából lehet venni ezeket a kajákat, nagyon durva... mert hogy teljesen meleg ennek ellenére, van ilyen sültkrumpli automata, vagy mi).

Délután jött a szívás rész, lebicikliztünk a belga határig (oké, elvileg nem) a táborba. És ugye nekem nem volt biciklim... Úgyhogy az egyik csoporttársam biciklijének a csomagtartóján ülve kapaszkodtam veszettül, lett is jó nagy lila folt a karomon, ahol a kezem az ülésnek nyomódott. Az izomláz is innen van: jó 3 órát tekertek a többiek, addig tartottam izomból behajlítva a lábam, hogy ne érjen a földre vagy a kerékhez. Valójában jól eltévedtünk, mert a vissza út kb 1 óra volt szerdán.

A táj amúgy gyönyörű volt, minden nagyon zöld és rendezett (fotó nincs). A tábor két napján mindenféle feladat volt a csapatoknak, volt beavatási szertartás, amiről csak azért van képem, mert lenyúltam a facebook csoportból. :)

Volt pl vízi csata, ami tulajdonképpen a hagyományos kidobós volt, csak éppen középen volt egy sor felfújható gumimedence tele vízzel, abban meg szivacsok, és azzal kellett a másik csapat embereit kidobni.

Amit még muszáj megemlíteni, az a kaja volt. A srác, aki főzött, eredetileg a Design Academyre járt, aztán nyitott egy éttermet Eindhovenben. Alapvetően minden kaja sok részből állt, többnyire valami hideg vagy meleg tésztasaláta magokkal, fűszerekkel, olívaolajjal, rá egy adag párolt zöldség vagy saláta, mellé még valami grillezett hús vagy hal. Semmilyen kajához nem hasonlított, amivel eddig találkoztam. :)

Szerda délben jöttünk vissza a városba, szerencsére kocsival elhoztak engem is, így megúsztam a biciklivel bénázást.  Még volt némi kavarás a szállással, ugyanis elsejétől van szobám, addig viszont még van 4 éjszaka, amire couchsurfing szállást ígértek az egyik diáknál. Írtam reggel sms-t a lánynak, nem válaszol. Aki elhozott kocsival, azt mondta erre, hogy a lány beteg, nem tudok nála aludni. De ne izguljak, mert ott lesz kb 170 ember a suli előtt amikor vissza érünk, csomó embernél van hely. Nos, csomónál nem volt végül. :P Sokaknak még mindig nincs szállása, vagy csak pár napja költöztek Hollandiába. Hosszas kavarás, telefonálás, kérdezősködés után kiderült, hogy akihez mentem volna, beteg ugyan, de azért mehetek hozzá nyugodtan. Elvergődtem az összes cuccal a buszig, onnan még jól eltévedtem párszor, mire megtaláltam a házat. Becsengetek, semmit. Az volt a szerencsém, hogy a szervező srác felírta egy lapra a csaj számát, mielőtt elindultam a suli elől. Ugyanis az a szám, amire reggel az sms-t küldtem, nem volt jó, a lány rosszul írta meg mailben. :/ Úgyhogy most van szoba, meleg víz, internet, és közben kiderült, hogy már szombaton költözhetek - de erről majd egy másik posztban. :)

1 megjegyzés: