2013. szeptember 5., csütörtök

Bicikli

Ugyan a sulihoz viszonylag közel lakom (kb 15 perc séta, a google maps szerint majdnem 1 km), most lett elegem abból, hogy tegnap kb 3x tettem meg ezt a távot oda-vissza, a többi városban intézendő mászkálásról nem is beszélve. A másik meg, hogy múlt héten is volt valami szabadtéri grillparti, ami persze gyalog túl messze van, a buszjegy drága és nem ismerem a csatlakozásokat, meg mert szerveződnek ilyen-olyan Eindhovenen túli biciklizések hétvégente, amiről szintén kár lemaradni.


Róla van szó. :) Rozsdás, kopott, üreg, néha fájdalmasan nyikordul egyet, a hátsó lámpája nem megy, de gurul, és a fék is működik rajta. :) 20 euró volt, és igazából álmodni sem mertem, hogy 60 alatt kapok használhatót. A város túlsó végéből hoztam haza (oda is gyalogoltam majdnem 4 km-t ma...), és egyelőre úgy tűnik, bírta a strapát. Egyelőre még nem fogom tudni használni, kell rá valami komolyabb lakat. Egyébként emiatt sem akartam jobb állapotú biciklit: elég rendesen lopják őket...
Még a bicikliutakat is szoknom kell, konkrétan hogy sokszor külön kis lámpa van a bicikliseknek, ami nem működik egyszerre a gyalogos lámpával, én meg automatikusan azt nézem mindig. És hiába nyomom meg a lámpánál a gombot, hogy átmennék, majd nézem a gyalogos lámpát, ugyanis a gomb a biciklis lámpát fogja szabályozni. :P
Remélem még sokáig jó idő lesz és le tudok tekerni a városon kívülre arra fele pl, amerre a tábor is volt. :)

Ja és ami a lényeg, hogy ugyan az ülést lehet, hogy feljebb kéne állítanom, de ez egy városi bicikli a korábbi, soksebességes túrabiciklim után, és határozottan kényelmesebb ennél ülni. Még így is felhúzom a vállam, de közel sem annyira, mint a régi biciklin, amit végül emiatt már használni sem tudtam, úgy beállt tőle a hátam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése