2013. október 6., vasárnap

Jó és rossz hírek

A jó, hogy teljesen jól vágtam le a fás feladathoz a doboz elemeit. :) (Na jó, az egyik elem 2 mm-rel nagyobb, még nem volt kedvem megfejteni, miért, majd levágom. De nem lett kisebb semmi, azaz a mérőszalagomat ki fogom vágni a kukába, mert folyton 1-2 mm-es elcsúszásokat mértem vele. :P)
A rossz, hogy a csoporttársam, akinek a tervét csinálom, két ponton is teljesen elszámolta a tervet. Egyszer nem vette figyelembe, hogy a tálca alapjának is van egy vastagsága, másrészt a belülre kerülő betétnél kihagyta a számításból az oldalak vastagságát.
Viszont még holnap meg tudom csinálni, juhhú! :) (Jól sejtettem, hogy előbb rá kéne néznem, össze lehet-e egyáltalán illeszteni az elemeket. :P) Viszont a másik bajom, hogy teljesen hülye mérete van a két doboznak - egymásba illeszthetőnek kéne lennie eredetileg, és hát egymásba lehet illeszteni, de kb 6 centivel kisebb a kisebbik, ami miatt ez egész egymásba illesztésnek semmi értelme. :P
(Oké, közben megvilágosodtam, hogy mire kell neki az a betét, de így sem jönnek ki a megadott méretek, és így már az oldalán levő félkörnek sincs értelme, ráadásul bénán néz ki. No mindegy, holnap egyeztetünk, kíváncsi vagyok, ő hogy boldogult az én tervemmel. Bár én méret szempontból elég nagy szabadságot adtam, neki mással voltak problémái...

Kész a textiles házi, úgy nagyjából, azért hagytam az órára is befejezni valót. :P Bosszant, hogy mennyi idő elment vele. Varrógéppel és szabóbabával pillanatok alatt meg lettem volna. Persze a suliban van minden, csak épp nem láttam még az órákon túl nyitva a textil műhelyt, így esélyem sincs bemenni.

Kész a 3 festés, amivel már múlt hétre készen kellett volna lennem (az első verzió kész volt időre, de nem lett jó). Az aktuális házi egy része is megvan, de most már előre látó módon nem is fejezem be jobban, hogy bele tudjon javítani a tanár és ne kelljen újat kezdeni.

Székre nulla ötletem van, sajna mindig íves formáknál kötök ki, az meg nem megoldható jelenleg. A másik a szuper kötött felületek fával kombinálva, na ezzel meg kiszúrnék magammal mert év végére sem kötöm meg a párna részt. Úgyhogy egyelőre fogalmam nincs, hogy lesz 3 arányos makettem keddre, csak remélni tudom, hogy a dobozt be tudom fejezni holnap 6-ig (utána ugye 1 órára zár a faműhely és az szívás).

Tegnap este 10-kor beállított hozzám a lakótársam, hogy van-e kedvem a Wilhelminán sörözni. Mivel az egész napom pocsékba ment a megvalósíthatatlan textiles maketekkel, beláttam, hogy ennek van egyedül értelme az est hátra lévő részében. Mesélt sokat a suliról (sajna masterre jár), Svédországról (félig svéd, félig magyar), aztán amikor már nem hallottam semmit abból, amit mond, emrt olyan hangerővel partiztak mellettünk a hollandok, haza jöttünk. Egy nagyon cuki cirmos telepedett a mellettem levő székre, amíg ott voltunk, így macska fronton is kiszórakoztam magam (nagy kegyesen engedte simogatni magát :P).

Vágom a centit a Veli Bej fürdőig. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése