2013. november 27., szerda

Feedback week és IKEA

Megkaptuk a feedback hetes beosztást, és csütörtök-pénteken nekünk semmilyen program nincs*. Így csak a szerdáról maradok le. :)

Elkezdtem a széket. Sokat dobna a dolgon, ha lenne térlátásom. :P Lazán nem fogtam fel, hogy ha ferdén akarom levágni a lábát, nem a fűrész szögén kell állítani, hanem a fadarabot kell szögben a fűrész alá tolni. :P Már az is gondot okoz, hogy elképzeljem, milyen lesz a levágott darab másik oldala. Tudom, én is jó szakmát választottam... :)

Voltam ma az IKEA-ban. Eredetileg biciklivel akartam, mert nincs chip kártyám, így minden útra külön buszjegyet kell vennem (2x3,5 euró) - míg kártyával kilométer után kell fizetni. Nos, a többiek közölték, hogy ne akarjak biciklivel menni, mert minimum egy óra. A térképen pedig olyan közelinek tűnt... végül elkunyeráltam az egyik csoporttársam kártyáját, így egy jegy árából megvolt az oda-vissza út (kifizettem neki nyilván). És busszal is simán volt fél óra, úgyhogy tényleg jó, hogy nem bicikliztem, így is ráment a fél napom. Van ugye ez a lámpakészítős feladat, ahhoz próbáltam lámpát venni. Amit kinéztem a neten, arról rögtön kiderült, hogy nem jó. A másikban sem voltam biztos, amit meg a boltban kiszúrtam, ott az volt az instrukció, hogy minimum 20 centi távolságra helyezzük a lámpát bármitől. Ehhez át kellett volna terveznem a lámpát, amit így is egész kedd délelőtt csináltam... Végül az mentette meg a dolgot, hogy észre vettem egy bontott doboz lámpát az egyik polcon (3 db-os karácsonyi dekor), kiszedtem egyet és bekapcsoltam - és kiderült, hogy ezerszer jobban ég, mint a polcra kitett minták. :) Úgyhogy ez megoldódott, bár nem tudom, hogy fog kinézni a végén, mert a makettem vastag kartonból van, amin nem megy át semmi fény, a végleges változat pedig műanyag lapból lesz. (Amúgy annyiból nem rossz ám az iskolai kapkodós rendszer, hogy soha nem hittem volna, hogy lényegében egy nap alatt össze tudok dobni egy ilyen tervet, makettel együtt. :)

*valójában de, fémműhely trimeszterbevezető óra, de kb 10 csoportba vagyunk leosztva, úgyhogy majd cserélek valakivel, vagy csak szimplán csatlakozom egy korábbi csoporthoz - év elején jó páran variáltak így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése