2013. december 1., vasárnap

Bréking!

A fűtés ugyan megint nem megy, de azt hiszem rájöttem, mi a baj. Be van állítva valami időzítő, ami miatt naponta x alkalommal nem megy a fűtés. Pár napja vettem észre, hogy este fél 9 fele elkezd hűlni a radiátor, fél 10 fele már tök hideg, majd 10 után megint melegedni kezd - pedig maxra volt tekerve a fűtés végig. Tegnap délután is volt egy ilyen időszak, amikor elmentem boltba, előtte nem fűtött, emiatt végig maxra volt tekerve. Mire haza értem, volt vagy 40 fok a szobában, mert közben bekapcsolt a fűtés.

Valószínűleg ezért is van, hogy amikor hétfőn haza jöttem, tök hideg volt a radiátor, ugyanis sokáig bent voltam a suliban, és pont a nem-fűtő időszakban értem haza. És ezért volt, hogy csütörtökön hasonlóan jártam, írtam mailt a tulajnak, ő meg visszaírt, hogy nem érti, mert a fűtés biztos, hogy működik.

Mos írtam nekik megint, hogy esetleg ezeket a hosszú, nem-fűtő periódusokat megváltoztathatnák, hogy legalább alapjáraton menjen ilyenkor valami, mert teljesen kihűl a szoba pár óra alatt. (Megint teljesen el van fagyva a kezem...)

Micsoda izgalmak... :P (Főleg, hogy még az internettel is gond van jelenleg... de az nem hiszem, hogy az ő hibájuk lenne.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése