2013. november 25., hétfő

Short news

- Mostanában minden szünetemet lefoglalja valami csoport. Ma épp egy újságkészítősbe szerveztek be (csütörtöki feladat, mi más), azzal a szöveggel, hogy "biztos nem akarsz cikket írni? Úgy hallottam a pénteki írós csoporttól, hogy neked elég jól megy...". Ezek után nyilván csatlakoztam. :P Aztán le is léptem, mert kiderült, hogy blogos csapat is van. :P
A holnapi szünetben is a csütörtöki órára lesz megbeszélés, már annyira unom... Már látom, hogy a csütörtöki óra tehet mindenről. :P

- Befejeztem a csoporttársam ajtókitámasztóját. Szerintem nem működik. És végül elég volt 4 darabra vágni, pedig úgy tűnt, az sem lesz elég, de meghackeltem satuval. :P Majd lesz fotó plusz egy órányi polírozás után.

- Lámpa projekt folyamatban. Azért amikor megittam a teám, majd lementem egy kakaóért, azt is majdnem megittam, beláttam, hogy ha már mindenáron hajtogatni akarok, nem ártana tényleg hajtogatni is. Aztán amikor kisebb kupac szemétre való széthajtogatott cetli volt előttem, rájöttem, hogy ez már egyszer megtörtént. Konkrétan a pólós feladatnál. Ugyanígy hajtogattam, nem sikerült. Van az a mondás a folyóról, meg hogy kétszer bele lépni... aha...

- holnap össze kéne dobnom egy széket. Vicces lesz.

Oké, most már tényleg kénytelen leszek megcsinálni azt a lámpa makettet. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése